fredag 26 mars 2010

Tack

För fina kommentarer mail och massor av tips, jag snappar upp alltihop och försöker lära mig så mycket som möjligt. Nellie har varit bättre ikväll och peppar peppar så har hon sovit ända sen sju första natten sen början på veckan, är de vändningen?
Nya gröten Sinlac fungerade super Nellie åt jätte bra och verkade gilla den, vilken tur. Så på söndag åker vi förbi maxi igen och hamstar dom förpackningar som finns kvar finns de inga där letar vi vidare.

Jag och gubben har sett film och vilken besvikelse Wallander- vålnaden är faktiskt inte ens sevärd jag gillar de övriga filmerna skarpt men denna är ett misslyckande. Handligen är bra men filmningen ljus sättning är totalt värdelös försökte dom göra den till nåt den inte är? Ja vad vet jag men till och med jag som svensson kan säga att de är riktigt dåligt, på slutet var vi i stort sett åksjuka av alla zoomningar detta förstörde hela filmen. Tråkigt då jag hade sett fram emot den här filmen.

Nu ska jag hoppa i duschen sen sängen, jag har sovmorgon imorrn de är pappa/Nellie morgon :)

Go natt

Inga kommentarer: