fredag 12 mars 2010

härliga vår..

Faktiskt börjar man få en viss vårkänsla i kroppen jag och Nellie tog hundarna och pulkan och tog en prommis trots lite blåst så va de underbart att få lapa lite sol, som jag längtar efter våren.
Nästa vecka ska jag och mamma sätta plantor så i helgen ska snickarboden utrymmas för att allting ska rymmas därinne. Vi får helt enkelt viga en hel dag åt plantsättning men de är roligt göra.

Vi ska passa på att gratulera ett namnsdagsbarn idag de är inte mindre än Nellies kusin Viktor, vi skickars massor av pussar och kramar till världens bästa Viktor på hans namnsdag!

Nu ska jag passa på att vila en stund medans Nellie och Rikard sover!

Kram

1 kommentar:

Linda sa...

Tokigt söt bild på en tokigt söt kille - du har bättre koll på det där med namnsdagar än vad jag har ;) snart får du tillbaka mamma - det har varit härligt att ha henne här lite avis på dig som bor så nära :D

Krama lilla nellie från mig och pojkarna.