onsdag 10 mars 2010

Go Morron

Tidig uppstigning här hemma just efter 6 tyckte Nellie att de va dags att vakna till liv, min ögon va trötta men fort blir man pigg med en solstråle som vill ha ens uppmärksamhet. Rikard och Vilda sover vidare jag trodde ju att jag hade läkar tiden på förmiddan idag men den va inte förrens klockan ett så gubben får sovmorgon idag de förtjänar han.
Vi har tänkt handla innan men han får iaf sova till nio innan de är dags att väcka upp han.

Jag ska försöka knåpa ihop en handlingslista och fixa till håret som står åt precis alla håll efter duschen igår, de hann inte bli riktigt torrt och då ser mitt hår ut som crap på morron.
Vi ska även kika på en vårjacka till Nellie idag jag tror jag bestämt mig vad jag vill ha förhoppningsvis finns den kvar och ser lika bra ut idag som förra veckan.

Hoppas ni får en fin dag!
Kram

Inga kommentarer: