lördag 6 mars 2010

eftermiddag

Vi har varit ute och njutit i solen en stund vi trotsade allt vad förkylning hette och drog oss ut, helt underbart att höra fåglarna kvittra och snön droppa från taket. Smörja för själen är vad de är, kände ju deppen igår då jag sågi min ny inköpta trädgårds tidning att dom har fått blommor söderöver men idag är de som bortblåst och jag inser att snart har vi också vår.

Nellie åkte lite pulka och lekte med Lexie jag och rikard passade på att skotta bort lite snö och ta bort lite vintergrejer. Jag tog mig även in i förrådet för att se om min plan skulle gå att göra och ja de kommer nog fungera så i vår blir de av. Tog lite bilder ute som jag ska lägga in senare får bli bildmaraton ikväll..



Nu är de snart dags för Nellies vila och jag ska också passa på att vila så vi kanske orkar åka förbi N&D ikväll beror lite på hur hon sover idag.



Kram

Inga kommentarer: