torsdag 4 mars 2010

Kväll

Tiden har runnit iväg, Nellie sover och mamma har gått hem dom har varit här en stund ikväll och myst med Nellie och sett andra avenyn. Vi brukar se de tillsammans då varken pappa eller Rikard vill se de så kikar vi på de när dom är borta nån kväll de är riktigt mysigt.
Jag är trött kroppen tar styrk av att vara förkyld så är de bara så jag ska snart gå i säng men först måste jag fixa lite grejer som vanligt...

Har faktiskt pysslat lite ikväll blev 2 stycken avdankade plåtburkar som ska få agera blomvasar, dom blev omklädda med snyggt papper och lite smågrejer riktigt bra blev de.
Ska leta mer plåtburkar och göra några fler nån till Nellies rum och nån påsk kruka jag brukar alltid ha nån påskblomma om än jag annars inte bryr mig speciellt om påsken.

Nej dags att börja göra i ordning för säng gående.

Kramar

Inga kommentarer: