måndag 29 mars 2010

morron

Blev en helt okej natt ändå jag tog Nellie till våran säng vid halv fyra och då somnade hon och sov ända tills åtta de var mycket skönt och välbehövligt. Hon har just ätit gröt och jag har hunnit med diverse morgonbestyr nu är de bara mig själv kvar som ska ha utfodring.
Lexie verkar kliva in i höglöp och är omöjlig att ha och göra med ute, för myckte hormoner i kroppen kanske?

Idag hoppas vi att de föds lite kaninungar mailboxen kollas frekvent, förhoppningsvis blir de någon stjärna där. Annars får jag helt enkelt leta vidare och hoppas på andra kullar.

jag ska försöka städa idag men först och främst ska jag vila när Nellie lägger sig så jag orkar med, jag är dock inte så bra på att lägga mig utan hittar tusen andra grejer att göra. Men idag får jag tvinga mig själv. En prommis ska vi väl lyckas klämma in också vädret är ju inte allt för spännande men ingen snö iaf.

Dags för fika! Ha en bra dag

Kram

1 kommentar:

Evelin sa...

Hej! Nu var det tyvärr ett tag sedan jag läste din blogg, men det är alltid lika roligt att följa upp hur ni har det och så :) och helst när man får se så fina bilder av Nellie, hon ser alltid så glad ut! Vi har nu också kommit tillbaka till Sverige igen, vi landade inatt efter lite förseningar så lite trött är man nu. Men vi har haft det så skönt och så blir man ju glad när man kommer hem igen och ser att det nästan är vår :) Vi får snart höras igen! Kramar