tisdag 23 mars 2010

Go Morron

De blir en kort uppdatering då jag borde stå och sminka mig, packa skötväska och diverse andra grejer men en snabbis får de bli.
Lite halv rörig natt inte för att Nellie inte sovit utan för att Rikard kommit hem, hunden skällt och diskstället rasat då var de inte allt för lätt att somna om. Katten blev nog halvt ihjäl skrämd då diskstället som va fullt rasade stackars kisse.

Den andra kissen ligger och trycker ute nånstans han är rädd för grannens hund som springer runt här så trots att jag ropar och ropar kommer han inte, kalla mig fjantig men jag vill ha koll på mina djur.

Nellie är de full fart på förhoppningsvis sover hon då vi åker in till stan, planen var igentligen att Rikard skulle ha henne hemma men han kom hem alldelens för sent så jag tar med mig henne hon är ändå så snäll.

Nu ska jag sätta igång så vi hinner

Kram

Inga kommentarer: