tisdag 30 mars 2010

kväll

Här är de verkligen lugnet själv Nellie sover som en stock och djuren är allmänt lugna, vars är allt ljud från idag?
Jag har njutit av lugnet och sett på liv och död 112, en riktigt bra program som visar verkligeheten ibland väldigt grymt men väldigt lärorikt att se. Ikvällen program gjorde ambulansen en utryckning dom ställde ambulansen så dom blockerade en parkering och folk hade mage att börja skrika och gorma att dom var i vägen. Vars tog mänskligheten vägen? Hur är man funtad om man börjar leva om i att jag har minsann tider att passa när dom bär ut en person på bår? Just den grejen gjorde mig mörkrädd, fruktansvärda människor.
Nog om de.

Jag ska alldelens strax gå i säng och läsa en stund gubben sover ju de är tur att inte är så lättväckt. Funderar på att skicka ett sms till N och höra om hon och goaste vovven är sugen på en prommis imorrn kväll de ska jag nog göra. Men självklart ska jag även ta en promenad på förmiddan med Nellie och Lexie de är ett måste för att kunna hantera Lexie just nu.

Dags att packa ihop och slänga sig i säng!

Go natt

Inga kommentarer: