tisdag 23 mars 2010

eftermiddag

Dagen har gått fort vet inte vars dagarna springer iväg då Rikard är ledig. På förmiddan blev de promenad i de underbara vädret Nellie åkte pulka och invigde sina nya rosa solglasögon vi njöt allihop av de fina vädret. Nellie har sovit förvånansvärt lite idag har en känsla av att hon kommer vara super trött innan de är dags att göra kväll.
Nina kommer förbi och vi ska ta en prommis i vagnen jag hoppas Nellie håller sig vaken under tiden så inte allt blir förskjutet med sovtiderna.

Vi ska byta färg på våran vagn en av fördelarna med kronan vagnen jag tror faktiskt de blir en svart klädsel men jag har inte riktigt bestämt mig än. Mailde dem alldelens nyss om priset då dom tagit bort de från hemsidan förhoppningsvis får jag svar rätt snart, precis som vanligt vill jag ha allt gjort på en gång då jag får en ide.

Kvällen blir i vanlig ordning lugn trevligt med lika promenad sällskap de hör inte till vanligheten!

Kram

Inga kommentarer: