tisdag 9 mars 2010

kväll

Alla sover här hemma förutom jag och djuren Nellie gjorde en till tidig kväll och knoppade in vid sju tiden Rikard gjorde henne sällskap vid åtta så nu är vi solokvist. Jag har passat på att fixa naglarna och kikat lite tv alldelens strax börjar desperate hela veckans höjdpunkt så då sitter jag bänkad. När de är färdigt blir de direkt sängen jag har halvont i huvudet och längtar efter att få sussa förhoppningvis blir de en lika lugn natt inatt och jag får vakna pigg och utvilad.

Imorrn ska jag städa ordentligt och göra allt färdigt för att hämta soffan vid halv sex, allt ska vara klart för att ställa i ordning då vi kommer hem eller ja den gamla ska ut först men sen så.
Blir så spännande att se hur de blir jag ska försöka hitta lite kuddar och annat mys som ska dit senare och en fårpläd ska också dit, de kommer bli så super.

Så imorrn är dagen fullspäckad de blir bra!

Go kväll

Inga kommentarer: