torsdag 4 mars 2010

eftermiddag

Jag har hunnit med allt som jag hade tänkt och lite till, skönt. Men nu känns de som att förkylningen blir värre kanske dags att lägga sig och vila innan Rikard åker på jobbet? Vi får se ganska skönt att gå i säng i tid istället också.
Nellie har hållit igång hela förmiddan men nu tog john blund över och hon sover gott i sin nybäddade säng.
Solen skiner fortfarande och de är riktigt behagligt ute gu så jag längtar tills vi kan gräva ner oss i snön tända en brasa och grilla lite korv, njuta av att vi bor på landet med andra ord.

Vi nåddes av ett besked idag som skar rakt i mitt hjärta trots att vi inte alls känner personerna särskilt väl blir de ett hårt uppvaknade då man ser hur orättvist livet är. Vi får inte glömma att bry oss om dem vi håller kär, allt kan förändras från en dag till en annan. Jag tänker ge Rikard och Nellie en extra puss idag visa att jag aldrig vill förlora dem och att dom betyder allt för mig. Jag vill att dom ska veta att varje dag jag får tillsammans med dom uppskattar jag otroligt mycket, varje dag är viktigt för mig.
Gör det ni också visa dem ni älskar att ni är glada över varje dag tillsammans!

Kram

Inga kommentarer: