måndag 15 mars 2010

Go natt

Ja nu börjar de vara dags att säga god natt jag har sett hollywood fruarna och som vanligt finns de ingen gräns på eländet men jag älskar programmet just för att de är så sjukt. Vi har ätit varma mackor och myst i soffan de är så skönt att ha en helt underbart mysig kväll trots att de är en vanlig måndag, de är de som förgyller livet.

Har försökt ringa till Tilde hela kvällen hon fyller nämligen år idag men jag kommer mig inte fram på telefonen, tror jag får ringa min syster på mobilen imorrn och höra om dom har nåt fel på hemtelefonen?

Ska packa ihop lite inför imorrn så de slipper bli så himla stressigt som de vanligtvis blir här hemma, hatar tidiga mornar med tider att passa de är helt enkelt inte vår grej.
Jag hoppas på fint väder så vi kan ta en prommis när vi kommer hem och vara ute en stund de skulle vara skönt :)

Go natt

Inga kommentarer: