lördag 27 mars 2010

morgon

Jag har fått mig en välbehövlig sovmorgon helt underbart att få sova hela natten för att vakna vid nio tiden de är lyx. Nellie har sovit riktigt bra inatt vaken en gång vid ett sen gjorde hon morgon vid 6 tiden så de är nog gröten som var boven i dramat.
Hon sover massor idag hon behöver nog ta igen hela veckans dåliga sovande förhoppningsvis vaknar hon på ett strålande humör.

Vädret ja de tänker jag inte ens säga något om de enda som behöver nämnas är att mina planer på promenad och mys ute gick i stöpet, de här vädret kan göra vem som helst på dåligt humör. Ge mig vår för tusan!

Vi håller på med projekt städning som vanligt springer jag runt i morgonrocken och plockar börjar faktiskt vara dags att ta på sig riktiga kläder men de är ju så mys med morgonrock.
Vi får helt enkelt roa oss inne idag lär nog inte bli några problem göra finns de i tusenfald!

Kram

Inga kommentarer: