tisdag 2 mars 2010

kväll

Klockan har sprungit iväg på tok för mycket ikväll men vad gör de? Mamma har varit här nere en stund och de har varit full fart på Nellie hon har varit så mycket piggare ikväll, känns så skönt jag hoppas de håller i sig och att vi snart är av med förkylningen.
Hon har badat i Lexies vattenskål legat naken på filten och tränat på att krypa, hon har myst med mormor och framför allt har hon skrattat otroligt mycket. Hon ger mig så mycket!

Vi firade att förkylningen är bättre med lite kläder jag är så otroligt nöjd hon kommer vara den sötaste i vår och sommar jag köpte bla denna:





Nu är de dags att krypa till kojs Nellie sover med både tutte och nalle, de är sån skillnad nu när hon har sin tutte läggningarna har blivit 100 gånger enklare. De är så skönt för mamma hjärtat att lägga henne och hon somnar tyst och lugnt inget gråt och skrik. Jag är så glad över tutten :)


Go natt

Inga kommentarer: