tisdag 30 mars 2010

Inte morgon

Jag säger då bara de löptikar hela huset vaknade av att Lexie satt och ylade efter sin kära kompanjon kvart i sex imorse, tack gode är de här snart över och våran underbara hund borde återkomma för de här är ikke Lexie.
Nellie vaknade så klart så de var bara att kliva upp och gnugga john blund ur ögonen och starta dagen förhoppningsvis blir hon trött på ett tag och somnar och sover en bra stund de skulle uppskattas.

Rikard jobbar sin sista dag idag nu är de ledig vecka konstigt nog går de rätt fort från att han börjar jobba tills han är ledig igen. Vädret under påskhelgen verkar dock inte ha så mycket att bjuda på men de är likaså skönt att han är ledig iaf. Vi ska både umgås med syster med barn och några vänner de kommer bli perfekt.

Nu ska jag underhålla min kära skatt och försöka lugna min hund!

Kram

2 kommentarer:

Nathalie sa...

Hej och tack för grattis till valparna! Ser ut som om du också har en Heeler... Vad heter den och vart kommer den i från?

Ha en bra påsk!
mvh Nathalie

Nathalie sa...

Hej.
Ja, nu minns jag :)
Och barn har du hunnit skaffa också - du med... Härligt!