söndag 7 mars 2010

kväll

Eftermiddagen har gått fort jag förstår inte vars tiden tar vägen tycker knappt man hinner nånting.. Hann iaf med att städa undan och tvätta innan vi begav oss mot mamma och pappa för att äta middag som vanligt gick vi därifrån mätta och belåtna, mamma åker ju iväg imorrn så hon passade på att mysa lite med Nellie kommer bli tomt utan henne.
Nellie har gått i säng för kvällen hon va helt slut efter dagen och jag hoppas hon sover hela natten hon har sovit rätt dåligt idag så hon skulle behöva det.

jag ska mysa framför tvn ikväll Rikard går ju i säng så jag får bli solokvist jag ska kika runt lite på nätet också efter trädgårds grejer hittade några sidor med fina grejer. Jag gillar ju när de är lite annorlunda.

Nej nu måste jag ta tag i eldningen!

Kram

Inga kommentarer: