fredag 5 mars 2010

nej död är jag inte..

.. bara fullkomligen helt slut. De gick bra i stan redan på väg ner slog de totalt lock i hela huvudet och allt kändes som en dimma tyckte ändå att själva tiden i stan gick bra, vi kom hem packade upp och jag fixade lite med blommorna jag köpt. Efter middagslagning och badning av Nellie gav kroppen upp de kändes som att jag skulle svimma så de blev soffläge där har jag legat fram tills nu. Äntligen börjar jag känna mig mer som en människa lite cola och lite godis så gick sockernivån upp och de tackar vi för. Nog om de imorrn är de nog bättre...


Nellie sover gott badet va väldigt uppskattat hon hade fullt upp med att prata med sina badsaker och va inte alls så pepp att kliva upp därifrån, jag önskar att vi hade ett badkar så jag också kunde ligga och sprattla.


Har tagit bilder på mitt pysslande igår idag fick ena burken som jag gjort om agera blomvas till rosor och lite ljung, akvariet åkte ut och de blev riktigt bra på bänken jag är riktigt nöjd.


Nä nu är de dags att återgå till sängläge men nu blir de nog sängen och inte soffan!


Kram

Inga kommentarer: