måndag 1 mars 2010

Lillstrumpan

Tycker faktiskt lite synd om mitt hjärtegull de rinner ur ögonen och snoret flyger. De är tur hon är tapper och inte har långt bort till ett leende iaf, förstår dock att hon blir irriterad då ögonen rinner och hon inte kan torka bort.

Har precis beställt en silikonform som jag ska gjuta i med bokstäverna LOVE de kommer bli kanonfint jag är så sugen på vår nu, de spritter i kroppen.
Rikard har åkt på jobbet kommer bli tomt utan honom men inatt kommer han hem igen turligt nog, han hade dock en rätt dryg kväll så vi alla lär sova när han tassar in här hemma.

Jag har prövat vår lamineringsmaskin idag har gjort etiketter som jag ska ha då jag sår för att veta vad som är vad, perfekt att laminera då håller det sig fräscht och man slipper att fukten tränger in.

Nu ska jag mysa med världens bästa lilla sjukling!

Kram

Inga kommentarer: