söndag 14 mars 2010

Hemma igen

Nu har vi hunnit med både loppis och strosande på stan jag gjorde två fynd idag en zinkhink och en zink kanna verkligen superfina till ynka 25 kronor tillsammans. Längtar tills torsdag och lördag då de är storloppis på Nolia de är våran absoluta favorit de finns verkligen allt där och de är super stort helt i min smak. På torsdag skulle nog mamma också följa med de skulle vara super roligt tror även hon skulle gilla de.

Nellie har lagt sig för att sova och rikard ser tv själv ska jag sätta mig och läsa tidningen jag köpt och njuta en stund innan de är dags för middag och diverse göromål.

Kram

1 kommentar:

sara sa...

Ja, visst är det tragist att det sitter i pengarna. Tycker det bevisades väl då vi var tvugna att testa denna dåliga rullstol (ja, dåliga för alvin i alla fall) & dom säger att dom köpt in den för att den är bäst. Vilket skit snack, handlar bara om att den är billigast.

Tack för din tanke :)