onsdag 10 mars 2010

hm

Undrar varför min besöks statistik skjutit i höjden idag? Jag har redan lika många besökare som jag brukar ha på ett dygn, roligt är de iaf! Dock är de dåligt med kommentarer av någon anledning men jag vet ju själv hur fruktansvärt dålig jag är på att kommentera trots att jag följer en hel del bloggar..


Nellie sover en stund och jag passar på att vila lite från städning ska försöka få i mig någon mat också tror de blir lite yoghurt och macka de blir nog inte mer avancerat.
När Nellie vaknar ska jag dammsuga och torka av golven sen känner jag mig nöjd för idag då är de nog dags att börja göra sig i ordning för att åka iväg också. Rikard kommer nog inte hinna med att följa med men som tur är är pappa med och daniel kommer även och hjälper till om de krisar de är tur att vi har fantastiska människor runt omkring oss.


Rikard ringde för en stund sen och berättade om en 10 månaders liten pojke som stilla somnat in under helgen utan förklarlig orsak. Direkt föll en tår de gör så ont i mitt hjärta och jag kan inte förstå hur de kan vara så orättvist? Jag stannade av vagnen tog upp Nellie pussade henne och då gjorde de om möjligt ännu ondare i hjärtat, hans föräldrar får aldrig mer pussa honom dom får inte se han växa upp för dom är de bara tomt.
Vi måste njuta av varje dag tillsammans allting kan förändras så fort.


Kram

Inga kommentarer: