måndag 1 mars 2010

kväll

Min lilla sjukling har somnat med både tutte och nalle hon va inte alls så matsugen så jag har en känsla av att hon kommer vakna om nån timme för att äta lite. Men de är lika bra då får hon näs spray igen så slipper de bli så bökigt med andingen. Kruppen håller sig borta än så länge peppar peppar vore skönt för hennes del om hon slapp de.

Kikar på outsiders som handlar om unga föräldrar- att bli mamma har ingen ålder nej de är verkligen sant jag betvivlar inte att en mamma som är 15 är en lika bra mamma som en som är 30. De är härligt att se att dom har lyckats och har de bra de värmer i hjärtat.

Måste plocka undan innan jag kan gå i säng de ser ut som ett rövarslag här kanske borde man unna sig en dusch ja jag tror faktiskt de, men sen sängen så jag orkar med imorrn.

Go natt

Inga kommentarer: