lördag 13 mars 2010

Lördag

Äntligen är de helg och Rikard slipper jobba idag så skönt, vi har massor av saker att göra men jag fastnade trots de framför datorn en stund. Håller ju på att leta en svart eller blå manteltecknad dv och de verkar vara som att söka efter en nål i en höstack, kanske får jag ge upp? En hermelin verkar inte vara nåt problem att få tag i iaf tur de.

Jag ska bara byta bort morgonrocken sen börja med att göra lite Nellie mat denna gång blir de köttfärsås med potatis då vi inte är säkra på att hon tål spaghetti (ägg). Efter de ska de städas både inne och i snickarboden ja de saknas inte göra iaf.

Idag kommer mamma hem och med de åker även Vilda hem, jag måste medge att de kommer bli tomt jag har vant mig vid hennes kines fasoner igen och skrattar åt dem. Men jag vet hur glad hon kommer bli då mamma kommer och de är så härligt att se den lyckan!

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: