onsdag 3 mars 2010

eftermiddag

Jag sitter precis och försöker äta lite varma mackor samtidigt som jag försöker underhålla Nellie hon har just vaknat efter eftermiddagsvilan eller ja för en timme sen. Rikard har åkt på jobbet i snöyran tycker lite synd om han faktiskt men han skulle mest bara köra så han slipper iaf vara ute så mycket.

Mamma och pappa kom förbi med lite go fika efter dom hade varit till stan hon hade hittat en superfin mössa till Nellie för en superbillig peng den kommer bli jätte fin i vår, nu är jag ännu mer sugen på att köpa den röda jackan jag hittade på lindex de skulle vara så snyggt tillsammans. Förövrigt har inte mycket blivit gjort jag har kikat runt lite på nätet och hittat lite intressant vi får se vad de blir av våra ideer.

Nu ska jag sätta mig på lekmattan tillsammans med Nellie och leka med ankan som hon älskar, sen blir de ett bad för lillan :)

Kram

Inga kommentarer: