tisdag 2 mars 2010

god morgon

Vi har haft ännu en lugn natt förkylningen håller på att ebba ut och Nellie är så mycket piggare, underbart. Min hals gör dock ont så frågan är väl om jag åker på de nu, ja de återstår att se.
Vi har hunnit kliva upp och fika lite svurit över vädret som gör de stört omöjligt att vistas ute till och med min lilla utehund bangar idag de blåser för mycket.
Så de blir ännu en dag inne och de börjar klia i fingrarna på mig att ta mig ut, min kropp mår så mycket bättre då jag får komma mig ut och röra på mig.

Rikard sover än och han får göra de nån timme till innan vi väcker upp han de har varit tunga nätter i veckan så han behöver vila. Nu är de bara två dagar kvar sen tre ledigdagar helt perfekt. Förhoppningsvis ska vi svänga förbi N&D i huset i helgen om vi nu alla håller oss friska vill säga, de ska bli så roligt att se hur dom bor.

Nu ska jag mysa med världens goaste tjej!

Kram

Inga kommentarer: