tisdag 16 mars 2010

Kväll

Tiden har tickat iväg och snart är de dags för sängen, Nellie sover sin första natt i sitt egna rum till min bävan måste jag erkänna men än så länge går de bra.
Vi har sett en wallander film och bara haft de lugnt och skönt välbehövligt måste jag säga. Både vi och djuren har legat utslagna och delat på våran underbara soffa de är så mysigt att vara hemma allihop.

Imorrn ska vi baka lite och köra lite skräp på återvinningen eller ja de överlåter jag åt Rikard men jag har iaf sorterat och packat ihop allt. Annars då ja en prommis och lite städning ska väl också hinnas med de är ju faktiskt Rikard sista lediga dag innan han går på och jobbar igen. Som vanligt känns de tråkigt men vi roar oss ju rätt bra vi tjejer också och i veckan har vi fullspäckat så de ska nog inte bli några problem.

Nej nu börjar ögonen säga ifrån så de är bäst att jag stänger ner och lägger mig i sängen!

Go natt

Inga kommentarer: