måndag 8 mars 2010

Go morron

Hundar i sängen är ingen rekomendation iaf inte två stycken som inte kan komma överrens om vars dom ska ligga, försökte tänka på dom som har två rottisar jämt i sängen och faktiskt gjorde det de hela lite lättare somnade gjorde jag iaf.

Nellie vaknade till vid sex tiden men somnade om till halv åtta igen så skönt, har hunnit rasta hundar och fika själv måste säga att de har gått rätt smidigt på morron. Vilda är dock inte så super sugen på att göra nåt ute så jag måste väl ut med henne igen sen.

Idag har blåsten lugnat sig de blåser fortfarande men inte alls lika mycket som tidigare tror inte jag behöver oroa mig för strömavbrott idag men jag tänker iaf koka upp vatten i termosen man vet ju aldrig.

Nu ska vi har morgonmys framför tvn med en filt, underbart!

Inga kommentarer: