torsdag 18 mars 2010

Go Morron

Och välkommen till min cirkus morgon..
De hela startade vid halv fem då Nellie vaknade och var hungrig så långt allt väl. Jag gick upp gjorde mat och tog Nellie till sängen, direkt efter Nellie somnat börjar hunden springa som en osalig innan jag hinner fatta har hon satt sig inne på flertalet ställen, bara att börja skura. 10 minuter senare behöver hunden ut bara att kliva upp igen och bege sig ut med henne, väl inne lade sig lugnet både barn och djur sovde. Jag hann precis lägga igen ögonen då jag hör grannens hund skälla utanför våran dörr och självklart drar han igång Lexie som väcker Nellie. Då var mitt tålamod slut de va otroligt nära att jag fick ett frispel men jag samlade mig och började styra upp morgonen.
Kontentan är att jag är rätt trött förhoppningsvis somnar Nellie på en liten stund och då tänker även jag ta mej en tupplur på soffan.

I eftermiddag har vi förhoppningsvis fullt upp såvida inte de bestämmer sig för att bli värsta ovädret, kan inte förstå att de alltid ska strula med vädret när vi ska till stan. Men de verkar som de inte ska komma allt för mycke snö så då kommer vi oss förhoppningsvis iväg på loppis och storhandling.

Nu ska jag mysa med hjärtegrynet mitt som är på ett strålande humör :)

Kram

Inga kommentarer: