tisdag 2 mars 2010

God morgon

Herre min je vad jag har sovit inatt Nellie va vaken en sväng vid elva arg över att hon inte kunde ha tutte för då gick de minsann inte att andas men efter 10 minuter somnade hon om igen. Sen vaknade hon vid halv fyra då Rikard kom hem då tog han henne och gav mat och bytte blöja medans jag låg kvar i sängen, vilket lyx!
Hon vaknade inte förrens halv nio, jag vaknade med en chock de kändes faktiskt som vi försovit oss men de var välbehövligt för oss bägge. Nellie är likadan som igår tur att hon inte blivit sämre de känns skönt.
Rikard sover fortfarande och de får han göra nån timme till innan vi jagar upp honom han är nog rätt trött efter natten, jag räknar ner dagarna till fredag då Rikard är ledig wiee :)

Vädret ute är inget att hurra över så jag tror jag håller mig inne idag eller så får Nellie vara inne med pappan och jag beger mig ut med hunden. Ja vi får se vad vädret har att erbjuda mitt på dagen. Tydligen är bättre väder på ingång men jag vill faktiskt inte tro de förrens jag ser de men så skönt de skulle vara med sol ingen blåst och bara några få minusgrader jag njuter redan.

Nu är de dags att byta bort Nellies pymas och min morgonrock och göra nått vettigt kanske försöka laga lyktan som Nellie så fint pajjade igår!

Kram

1 kommentar:

Susanne Lindén sa...

Tack för hälsningen hos mig! Kul att du gillade min virkade ägg.

Ha en trevlig dag!