onsdag 31 mars 2010

eftermiddag

De blev en riktig ute dag idag jag och Nellie trotsade ju vädret på förmiddan och tog en långprommis trots att de var gråmulet och nästan lite snö i luften. Vi hann in och åt lunch och Nellie sov en stun innan grannarna skulle ut på en prommis så vi klädde på oss igen och begav oss ut igen denna gång i strålande sol som värmde otroligt skönt.
Ikväll ska jag bege mig ut igen denna gång med Nina Nellie får stanna inne med pappa faktiskt. Mina ben lär ju va mör imorgon men hunden kommer att vara nöjd medans vi är i stan och storhandlar bland allt folk.

Nu står middagen på spisen idag blir de kasslergratäng jag äter om en stund och gubben äter när han kommer hem lite tråkigt men vi tar igen de ikväll med mys framför fuskbyggarna.

Åter till matlagningen!

Inga kommentarer: