söndag 28 mars 2010

kväll

Superdålig uppdatering jag skäms nästan. Dagen har varit kanon jag, N &N drivade iväg i snöyran imorse taggade på fyndandet och ja jag hittade en superfin skötväska som kommer passa perfekt till den nya klädseln. Några leksaker till Nellie och några böcker fick också följa med hem allt till en minimal summa.
Vi hann även åka förbi blomsterlandet och njuta av allt de fina dom har självklart följde några smågrejer med som nu pryder mitt påskarrangemang.
När vi hade handlat färdigt så va grabbarna hungriga så vi köpte med oss pizza hem, dock va N rätt bensvag ett tag efter pizzeriabesöket de är något vi kommer skratta åt länge. Vissa skrattade mer och andra mindre :P

Nellie har en superjobbig kväll nu verkar hon äntligen ha somnat så jag ska smyga mig i säng och hoppas på att få några timmars sömn. Som tur är de bara 3 dagar kvar tills Rikard har ledig vecka, de kommer bli skönt!

Go natt på er!

Inga kommentarer: