måndag 8 mars 2010

Kväll

Jag är alldelens snart på väg i säng men först måste hundarna rastas (för trejde gången ikväll) Vilda vägrar pinka då de blåser. Har kikat på familjen annorlunda och skrattat mig igenom Hollywood fruarna herregud miss anka är ju verkligen en sort för sig, diva kanske är rätt ord?

Nellie verkar än en gång ha ställt om tiderna numera somnar hon för kvällen vid sju tiden riktigt skönt man hinner göra rätt mycke kvällstid som man inte hinner med på dagarna.
Hon vaknar desto tidigare men de gör ingenting de är skönt att hela dagarna inte far pga av att man sover bort dom.

Imorrn gör vi ett nytt försök att göra mat till Nellie och förhoppningsvis får vi behålla strömmen de är ju en fördel då man ska laga mat. Jag tror jag ska ge mig på en köttfärsås men med potatis till då vi inte vet om Nellie tål spaghetti.

Nej dags att göra de som ska göras så jag kommer mig i säng!

Go Natt

Inga kommentarer: