torsdag 11 februari 2010

Torsdag

Nellie har sovit hela natten utan avbrott vilken lycka för mamman som bara behövde vakna då mannen kom hem. Vi klev upp just före åtta en perfekt tid då man sovit bra hela natten man blir en helt ny människa med lite sömn.
Vi har just fikat och läst tidningen, konstaterat att vagnen är i bilen som är igenfryst på bakluckan ja med andra ord ingen prommis idag, Rikard måste få sova så han kan inte ha Nellie medans jag går ut så idag blir de nog vila.
Klockan ett ska vi vara på BVC och ta vaccin, inte min favorit grej vill jag tillägga de här med sprutor på Nellie fixar inte jag riktigt de är en sak på mig men inte henne. Tror de är en typ av mamma grej jag verkar nämligen inte vara ensam om den uppfattningen.
Vi hoppas att vi slipper feber och dyl av den för imorrn beger vi oss ju till Bjästa och då är skönt om Nellie är på bra humör.
När Rikard har vaknat ska jag börja plocka ihop tvätt de som ska användas i helgen ska tvättas och göras i ordning så de inte blir paniken.
Nu är de dags att byta bort morgonrocken och pyamasen och börja dagen!

Kram

Inga kommentarer: