torsdag 18 februari 2010

Go morron

Har varit en riktigt lugn och skön natt, Nellie sov från halv nio till klockan halv sju så otroligt skönt med lite sammanhängande sömn. Mannen och hunden sover dock vidare en stund till vi tjejer får helt enkelt roa oss själva dom är faktiskt värda en sovmorgon.

Denna kyla kan den inte bara ta slut? Jag är less på att frysa häcken av mig bara för att man ska gå och hämta tidningen nej ge mig lite värme för tusan.
Satt och kikade lite på betongjutning igår kväll de gör ju inte att man längtar till våren och sommaren mindre. Förhoppningsvis går tiden fort och snart dyker de efterlängtade takdroppet upp och termometern visar plusgrader.

Nellie är de full sprutt på idag man kan inte lämna henne en minut då har hon hittat nått roligt att riva ner och tugga på, hon har blivit en jäkel på att köra gåstol och de fort.
Tycker de va nyss hon kämpade med att ta sig frammåt och inte bakåt i den men de är snart två månader sen inte konstigt att de händer mycket.

Nu ska jag gå och mysa med min lilla skrutt innan hon ska sova igen!

Go morron!

Inga kommentarer: