måndag 1 februari 2010

Hemma igen...

Provtagningen gick fint trots massor av människor så var jag klar på en halvtimme. Vi åkte till Glorias uppfödare och myste med lilla Moije en underbart söt liten röd kisse, man blir så bebis sjuk när man ser dom små liven. Passade även på att mysa med resten av katterna Sally är ju lite av en favorit maskade perser ligger mig varmt om hjärtat.
Vi handlade lite och hyrde filmerna som jag planerat så i veckan ska de ses film de är ett som är säkert.
De är underbart att komma hem och se Nellies lycka som jag saknade henne medans jag var borta och tydligen har hon saknat mig också. Nu sover hon gott och lär så göra en timme till.
Jag håller på med bullbak vet inte vad jag går på för överskottsenergi idag men de är skönt då blir mycket gjort.

Dags för mat!

Kram

Inga kommentarer: