torsdag 25 februari 2010

eftermiddag

Jag fick lägga mina matplaner på hyllan idag då Nellie inte alls ville vara med, tror även hon är trött efter de sista veckorna med halvtaskig sömn. På förmiddan gick vi istället och hälsade på mamma och pappa och va där en stund Nellie åt lunch där innan de va dags att traska hemmåt.
Väl hemma lekte vi en stund innan de blev badning först skrubbade jag hennes balja som har en tendes att få en beläggning av oljan som man använder, fattar inte att de fastnar så lätt.
Nellie badade länge och väl hon blev riktigt arg då jag tog upp henne skönt att de har vänt och att hon har börjat gilla vatten igen.
Efter alltihop blev Nellie riktigt trött och somnade i min famn nu sover hon gott i sängen och lär nog göra de ett tag.

Rikard är snart på väg hem, så skönt med en tidigare dag nån gång de tillhör inte vanligheten vill jag lova.
Satt och läste tidningen och såg att de är loppis på umeåker på söndag tråkigt nog jobbar nog Rikard då så vi har inte möjlighet att åka. Men ni som inte har något planerat på söndag och är sugna på att fynda borde bege er dit 65 bord och fritt inträde.

Nu ska jag försöka hinna med lite innan hon vaknar

Kramar

Inga kommentarer: