måndag 22 februari 2010

Go morron

Förstår inte vad Nellie fått för sig hon vaknar numera alltid två gånger i stort sett samma tid de är inte lönt att försöka få henne att somna om utan välling och lite mys, efter de är hon nöjd och somnar om. Hon är ju otroligt mysig men jag börjar vara rätt sliten att inte få sova ordentligt, men de vänder förhoppningsvis snart. Jag orkade inte lägga mig och sova igen idag då vi lix ska iväg man blir bara tröttare då man bara får sova en timme, då är de bättre att jag lägger mig när vi kommer hem istället.
De är sjukt kallt idag våran termometer visar -24 inte konstigt att katten bara springer ut och är lika snabb in igen, jag verkar inte ha mycket för mina önskningar om varmare väder.

Glömde ju skriva de igår mitt pysslande resulterade i två jätte söta hjärtan med dekorationer som ska vara i kakfatet, jag blev super nöjd. Förhoppningsvis ska jag göra några fler i andra färger så man kan byta ut.

Nu ska jag lägga på lite mer i brasan så vi får upp lite värme!

Kram

Inga kommentarer: