lördag 6 februari 2010

kväll

Har nu försökt med besöksräknaren fler gånger men jag ger upp den började fungera en kort stund men la sedan av igen, så nu får de vara ett tag tills jag har orken att böka med att fixa en ny utan att få krupp på alltihop.
Vi har myst framför tvn med fruktsallad och melodifestivalen, vilket skräp! Bidragen blir bara mer och mer tragiska måtte de kommande delfinalerna ha mer att bjuda på annars är de ju inte ens lönt att se själva finalen.
Vi fick iaf mysa en stund framför tvn och de är väl igentligen de viktiga.
Nellie har somnat helt slut efter dagens alla påhitt hon har suttit i hoppgungan hon förstår precis vad som ska göras i den och både studsar/hoppar och skriker, är så roligt att se henne. Har försökt fånga de på bild men jag får inse att de inte går kanske ska ge mig på att filma så ni får se? Ja jag tror jag ska ge mig på de.

Har gjort klart anmälan inför kattutställningen så den är bara att skicka iväg imorrn och betala in måndag, ska bli så spännande att ställa lill skruttan helt nytt både för henne och mig.
Är en utställning i övik också i maj ska kika hur Rikard jobbar och om de är möjligt att åka även dit vi får väl inkvartera oss hos syster eller svärmor och svärfar under den helgen.

Imorrn ska vi på dopgudstjänst och middag, nej vi har inte blivit sånna som går i kyrkan varje söndag utan alla som har döpt i tavelsjö kyrka 2009 är inbjuda till middag de ska bli trevligt och Nellie lär ju uppskatta massor av barn. Hon är ju inte direkt blyg av sig utan skrattar och är go mot alla om än hon har sina favoriter.

Dags för sängen man måste ju se till att orka upp om Nellsan vaknar inatt.

Go natt gott folk!

1 kommentar:

Nina sa...

Tack gumman, kan lova att de hoppas vi med :) Vad kul för Nellie att få räffa massa barn, har en känsla av att hon kommer att skratta å le hela tiden!

Ja vi måste styra upp det nu snart, jag är allt sugen på kladdakaka å svenska kriminalare ;) Lycka till imorgon och sov gott ni med så hörs vi sen!

Kramar