söndag 7 februari 2010

kväll

Som genom ett under har besöksräknaren börjat fungera ikväll igen, fråga mig inte varför eller hur men funkar gör den.
Vi har spelat lite super mario blivit arga för att vi är på tok för dåliga, så vi gav upp helt enkelt och satt oss framför tvn istället.

Imorrn ska jag till läkaren känner inte alls peppen men jag vet att jag måste dit så de är bara att bita i de sura, känns bara drygt att dra upp Nellie för att åka dit. Ska iaf passa på att göra lite annat medans vi lix är i stan bla hämta ut 6 månaders paketet från Libero ska bli spännande att se vad de innehåller.
Anmälan till utställningen är betald så nu hoppas vi att vi kommer med, började funderar på burskynke men fastnade i tanken och kom mig inte längre, men de ska ordnas.

Nu är de dags för sängen så man orkar upp imorrn bitti!

Go natt

1 kommentar:

Emma Ottosson sa...

Vilken utställningen ska du på? =D Kram Emma