tisdag 16 februari 2010

kväll

Rikard och Nellie sover och de är bara jag och djuren vakna rätt lugnt med andra ord.
Jag hann med att sy påslakan innan Rikard kom hem idag så Nellie sover gott i sina nya krumelur påslakan jag fick mig ett gott skratt då jag la henne och hon direkt börjar prata med filurerna. Den dan hon börjar prata lär de aldrig vara tyst här hemma.

Vi tog pulkan upp till mamma och pappa, semmelfika stog framdukat och vi svullade i oss var sin eller jag åt väl en halv så kanske jag slipper att magen ballar ur totat *håller tummarna *
Ja har för plan att ställa mig i duschen och sen sätta mig och se wallanderfilmen som jag längtat efter men för att planerna ska gå i lås krävs de att Nellie har tänkt sova för natten och de återstår att se.


Har massor av bilder som mamma skickat åt mig ska visa de mesta imorrn men måste lägga i dom här bilderna från idag då vi var hos mamma och pappa, Nellie fick låna ett måttband som fort blev till en favorit

Kram från oss

1 kommentar:

Hanna o ty. sa...

hon är ju så otroligt söt :) Vi längtar efter er. Kram