tisdag 2 februari 2010

kväll

Nu är äntligen allting bakat. Semmelbullarna blev jätte goda vi bjöd ner mam&pap på fika och även dom gillade mina hemmagjorda semlor perfekt, ska spara receptet till nästa år.
På kvällskvisten gav jag mig på havrekexen och herregud vilken grej degen (smet) va som en gummiboll och jag slet som ett djur för att få fason på den, ett tag hade jag faktiskt tänkt slänga den och skita i alltihop. Men ikke och tillslut blev den bra och smaken blev riktigt bra tur att jag inte kastade bort alltihop.
Nu är både huvud och kropp trötta och jag hoppas jag får sova ordentligt inatt. Först ska vi se finalen av paradise och sen duscha innan vi beger oss i säng. Nellie sover redan efter massor av bus, hon är för rolig hon älskar ju sin mormor och morfar och gör i stort sett allt för att få deras uppmärksamhet. De nyaste är att morfar lärt henne hosta så nu hostar hon hela tiden bara för att vi ska se henne, underbara unge!

Dags för ett glas cola och soffan!

Go natt kramen

Inga kommentarer: