tisdag 23 februari 2010

kväll

Huvudvärken from hell vill verkligen inte ge med sig som tur är har jag ju världens bästa karl som har tagit hand om de mesta här hemma så jag har fått vila. Jag hade hoppats på att jag skulle bli bättre men ikke jag tror att de beror på sömnbrist så de är förhoppningsvis bättre imorrn.
Nellie har surrat hela dagen hon pruttar nu med munnen och tycker de är super roligt och ja de låter faktiskt rätt kul. Hon har precis somnat så nu får vi se hur länge hon sover, inatt tar Rikard över och tar henne om hon vaknar underbart.

Jag har beställt förer ikväll så nu ska de inhandlas diverse grejer och sen är de bara att börja så, ska bli så roligt att se vad allt blir vi har beställt rätt mycke ovanliga grejer i år de är spännande.

Tvn har inget att erbjuda så jag lär väl sitta här en stund sen förflytta mig mot sängen, imorrn är de stor handling fy och tvi men de ska ju göras!

Kram

Inga kommentarer: