torsdag 4 februari 2010

Eftermiddag

Dagen har varit fylld med grejer på förmiddan hann jag städa undan medans Nellie sov snabeldraken åkte också fram hann precis dammsuga innan Nellie vaknade. Vi åt lunch innan mamma kom ner för att få Vilda fixad jag passade på att ta salivprov på henne inför DNA testet på linslux. Vilda vart så fin de tog sin lilla tid men de va de värt hon gick härifrån som den prinsessa hon är med fluffet flygandes, hon är en underbar hund.

Nu sover Nellie och jag har tänkt vila en stund också om de nu hinns med lär ju hitta på mer grejer som finns att göra om jag känner mig själv. Rikard kommer hem om två timmar då blir de middag, lasagne de blir mumma.
Jag borde ta tag i garderoberna i de här huset men finner inte riktigt energin, nej de får helt enkelt vänta till en annan dag.

Några bilder på lillskruttan i gåstolen.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vikken gladskit =), sååå söt och sååå lik Pappa =).
Nu håller vi tummarna det hårdaste vi kan för att Vilda och hennes kullbror Jona inte ska vara affected på DNA-testet....carrier eller clear vill vi se....såklart är ju clear roligast men båda är helt okej i detta läget.
Kramiz Carina A

madeleine sa...

Naaaw söt tjejen! Hon har fått en likadan gåstol som Leia har! Hur mår ni? kramis