söndag 14 februari 2010

800 inlägg



Jag skriver nu mitt åttahundrade inlägg de är många ord och känslor som har skrivits i dom inlägget och mycket har hänt sen jag började. Ibland kikar jag tillbaka till dom första inläggen och tänker på hut glad jag är över hur mitt liv ser ut idag

Idag är de alla hjärtans dag Rikard fick en liten grej av mig otroligt uppskattad blev den. Blev en rätt stressig morgon då de skulle hinnas med rätt mycke innan vi åkte iväg på dopet. Nellie höll igång hela tiden i kyrkan hon sjöng sin alldelens egna melodi medans vi andra höll oss till psalmboken hon va iaf otroligt lugn och snäll hela tiden inte ett gnäll.
Vi åkte och fikade på bygdegården som vanligt när de vankas go fika äter man massor och blir proppmätt, Nellie roade sig med att slita i duken behöver nog inte tillägga att de syndes vart vi satt..
Vi hann inte stanna allt för länge innan ögonen började gå igen på Nellie så då var de dags att säga hej då och åka hemmåt. Tvär stannde av hos mam&pap och sa hej och tog lite bilder på lillgumsan mamma skulle skicka dom så jag lägger upp dom imorrn. Är så roligt att fota med deras kamera blir ju rätt mycket bättre bilder. Collaget ovanför är ifrån imorse då Nellie fick sig ett bad efter bajskalas ,hon gillar att bada nu när hon har sina djur med sig, sötungen.

Min migrän vill inte ge sig så jag beger mig i säng trots att klockan inte ens slagit tio lär behöva lite sömn för att bli av med den och orka med morgondagen!

Kramar

Inga kommentarer: