lördag 6 februari 2010

Eftermiddag

Min besöksräknare har lagt av, hm kanske måste göra om och fixa till html koden igen de fungerade ju sist iaf. Knepigt att den lägger av med jämna mellanrum åtminstonde väldigt irriterande, nog tjatat om de jag får fixa de sen.
Nellie sover eftermiddag och jag passar på att sitta ner en stund jag har rensat både skafferi och garderober något av de tråkigaste som finns, men nu är allt vikt snyggt och prydligt. Återstår väl att se hur länge ordningen håller i sig. Har plockat ut lite kläder till min kära syster som jag ska ta med när vi åker ner framöver.
Nu väntar vi mest på att gubben ska komma hem snart eller snart och snart om två timmar kanske, de är faktiskt lite drygt då dom jobbar helger tur de är långt mellan gångerna.

Jag borde lägga mig och vila men jag hoppar nog över de och fortsätter på städrajden jag har dragit igång, då slipper man göra de imorrn men sova skulle ju vara skönt de ska jag inte sticka under stolen med.
Hoppas ni har en fin dag! Kram

Inga kommentarer: