lördag 27 februari 2010

kväll

Vi har ätit gott och kikat på melodifestivalen och kort och gott konstaterat att de mesta är skräp, några av bidragen är bra men dom är lätträknade. Både Rikard och Nellie sover iaf för tillfället de verkar som att Nellie drar på sig Rikards förkylning hon låter rosslig och tät så hon har haft lite svårt att sova ikväll. Jag hoppas att de är tillfälligt och är ett minne blott imorrn har massor jag vill göra i veckan.
Jag ska iaf göra tidig kväll då de finns risk att de blir dåligt med nattsömn inatt om Nellie får de tufft med andningen. De börjar kännas som vi har lite vana på de här nu.

Jag tänker gå förbi tvätt högen och ignorera den tills imorrn bitti jag orkar inte vika ett ton kläder ikväll de får bli morgondagens bekymmer...

Go natt kära läsare sov gott!

Inga kommentarer: