måndag 15 februari 2010

mitt på dagen

Vi har hunnit med mycket idag de är tacksamt att kliva upp i tid. Vi har varit ute på riktigt härlig långprommis hundarna lekte och solen värmde, Nellie höll sig vaken hela tiden och hade massor att titta på och prata om. Så nu är både tvåbenta och fyrbenta rätt nöjda får bli träning för Lexies del ikväll istället.
När vi kom in åt vi lunch innan Nellie började bli trött och la sig för att sova, medans hon sover har jag passat på att diska och hänga tvätt dammsugningen får vänta tills hon har vaknat.

Åh nu längtar jag till helgen då vi ska skotta upp på baksidan så man kan sitta ute och grilla, jag är en ute människa och så fort solen tittar fram vill jag lapa i mig varenda minut hoppas bara vi får några fina dagar när Rikard är ledig.

Dags att fortsätta innan lillskrot vaknar!
Kramar

Inga kommentarer: