onsdag 17 februari 2010

förkylning på ingång..

Nellie verkar bli förkyld hela dagen har hon låtit konstigt när hon pratar och nu ikväll är hon täppt i näsan men än så länge ingen feber eller krupp, jag hoppas bägge håller sig borta.
Har varit en väldigt lugn kväll välbehövlig för alla tror jag både Nellie & Rikard sover redan jag kunde inte låta bli att sitta och kika lite på olika fröer som ska införskaffas och sås här framöver. Finns otroligt mycket fint ska våga mig på några ovanliga varianter också, på tradera fanns en hel del sånt. Men de "vanliga" ska köpas fröer från kända märken orkar inte med att allt ska dö bort eller inte bli något alls men för ynka en 10 spelar de ju ingen roll..

De är dags för mig att gå i säng också blir en fullspäckad dag imorrn!

Go natt

Inga kommentarer: