onsdag 3 februari 2010

Go morron

Nellie vaknade just innan sju en helt okej tid faktiskt, härligt att hinna kliva upp och elda innan de har blivit kallt jag är ju en frysen stackare så de gillas. Nellie är på ett strålande humör just nu åker hon gå stol och hostar och pratar för fulla muggar, finns ju inget underbarare.
Jag har sovit okej tänker lägga mig en stund när Nellie ska sova idag jag tror de behövs för att man ska orka hela dagen.
Rikard är på jobbet tydligen är han i Lycksele är så tomt här hemma utan honom, imorrn är han ledig eftersom vi ska på barn med Nellie skönt att han kunde ta ledigt och följa med.

Våra planer idag är städning och dammsugning hade tänkt baka med frysen är proppfull ja de går inte in mer så de får vänta. Handlingslista inför morgondagen ska också fixas, imorrn kommer de vara alldelens för stressigt för att hinna med.

Nu ska jag läsa lite bloggar tillsammans med morgonfikat!

Kram

Inga kommentarer: