fredag 26 februari 2010

Fredag

Helgkänslan lyser med sin frånvaro kanske därför gubben kommer jobba hela helgen och hela nästa vecka, suck ja de är tur att de ger bra med klirr i kassan...
Tur de inte är så ofta han jobbar helg för jag måste medge att de inte är allt för roligt helgerna är lite heliga här hemma men de är bara att bita i de sura.

Jag har sovit kasst i natt mensvärken from hell är här känner mig som en levande död jag funderara iaf på att klä på oss allihop och bege oss ut på prommis, de bästa botemedlet är att röra på sig om än de känns fruktansvärt till en början.
Kanske borde jag göra bort de nu på stört lika bra igentligen..

Annars är de fin fint Nellie har ätit sin morgon gröt som vanligt tar de rätt lång tid då hon har massor att berätta både för mig och djuren här hemma. Just nu är de bäbisen i spegeln som får sig en pratstund och hon verkar mycket nöjd över svaren.

Hoppas ni har haft en bra natt och att ni får en bra dag!

Inga kommentarer: