måndag 8 februari 2010

eftermiddag

Nu har jag fått sova om mig och de behövdes, min älskade karl tog Nellie och jag fick sova med våra älskade djur han är en toppen kille!
När jag vaknade var de dags för lunch och göra i ordning inför att rikard skulle åka och jobba, mamma och pappa svängde förbi på fika innan han for riktigt trevligt. Nellie blev som vanligt överlycklig över att se dom.
Jag och mamma bestämde att vi skulle pyssla ikväll pappa skulle liks bort pch rikard jobbar ju så de passar fint, så ikväll blir de lite kort tillverkning och göra färdigt lite grejer inför helgens dop och alla hjärtans dag.


Nu är de dags att plocka undan lite och göra en eld så vi får nån värme, sen rasta vovven medans lillan sover!

Tack för alla fina kommentarer, ni är för gulliga!

Kramar

Inga kommentarer: